dilluns, 29 de juny del 2009

Adopta un bloc sense gluten

Ja fa dies( de fet avui s`acaba el plaç)  que la Hannah de Sin gluten ens va proposà d´adoptar un bloc sense gluten , es tracta de buscar pels diferents blocs on es cuina sense gluten un plat que ens agradi ,cuinar-lo i penjar-lo en el  nostre bloc amb aquesta entrada
Jo em vaig decidir per  CDecocina un bloc interessantíssim amb receptes fàcils i bones , totes sense gluten , tracta  d`un tipus de dieta anomenada  Seignalet en la qual s´exclouen alguns aliments en la dieta per millorar malalties reumàtiques, una d ´aquestes  exclusions  és el gluten 
La meva adopció  "Brownie de judias negras " que feia ja temps que li tenia ganes i no m´ha decepcionat gens, esta boníssim no exagero proveu-lo 

11 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Molt bona adopció preciosa!! La recepta genial!!
Com m'agrada la foto de l'encapçalament del teu bloc, és tan refrescant!!!

Nuria ha dit...

Que buena adopción Pulguitas, desde luego tiene una pinta jugosita y riquísima.

Muchas gracias por participar y sí, creo que habrá que repetir.

Un besito,

Lourdes ha dit...

¿De judías negras?...Me ha sorprendido la verdad y tiene una pinta exquisita.
Un besote.

c de cocina ha dit...

Hola, m´ha sorprés gratament veure aquest post, moltes gràcies!
M´alegro de que t´agradés, a mi em va encantar, i em penso que si es fa amb azukis és encara millor.
Molts petons, mama adoptiva :-P

c de cocina ha dit...

Per cert, m´havia oblidat de que m´ha cridat molt l´atenció la teva recepta de pa amb farina de mandioca, fent una espècie de "xiclet". M´ho he apuntat, em sembla molt interessant i la pinta és indistinguible d´un pa amb gluten.
Saluts, bon estiu i bones vacances

Anònim ha dit...

hola mama com estas mancantat al teu brouni de xocolata estic a casa de els nonos i t'estimo mol marti

las pulguitas ha dit...

Vermells
Gràcies ,la veritat és sorprenent la recepta sembla com un troç de xocolata cremos és deliciosa , la foto es de la bassa del meu poble Gallifa apropet vostre esteu convidats a refrescar-vos

Petonets


Hannah
me ha encantado la iniciativa es con la que más he identificado pues es fusión entre dos mundos , queda demostrado que se puede dar a conocer nuestro pan de cada dia asi
Besitos

Pi!!!!!!!!!!
Pruebala te va ha encantar y encima comen los peques judias todo un descubrimiento para mi pulga grande que es fatal comiendo

Petonets



Hola C,

No sabia con dir-to pensaba enviar-te un comentari doncs encara que no et deixi gaires et visito i segueixo, el meu problema ´´es sempre el temps
Encantada d`adoptar-te i el brownie una delicia boníssim ,també el vaig fer amb azuquis
El pa probal t`agradará ja ho veuras, el xiclet és molt important doncs és el que fa de gluten i ademés la mandioca que és la arrel "yuca" te infinitat de propietats

Pots enllaçar en els diferents blocs que he remarcat en la recepta per veure el pas a pas,
de debó que val la pena, per qualsevol dubte o aclariment aquí hem tens pel que calgui
Molts petonets filla adoptiva;)

Martinicus
Que bo el pastís de pomes que vas fer amb la nona delicios , avui estas a la piscineta ja tinc ganes de que arribis t´estimo infinit vida meva!!!!!!
La mama

bajoqueta ha dit...

Bona adopció :)

glutoniana

zer0gluten ha dit...

Te quedó genial tu adopción.
Creí haberte dejado un comentario, y veo que una vez más me falla la memoria. Le voy a tener que pegar más al Brain Training. Qué cabeza la mía!
Qué tal tus pulguis? Como llevas las vacaciones de Martí?
Petons sin gluten

las pulguitas ha dit...

Gluto

Moltes gràcies guapetona
Espero arribar avui atemps per tu

Zero

Hay amiga que como me lo monto? de locos!!!!
En el cole de Martí han montado un casal de verano y va todas las mañanas hasta la 13 que lo recojo junto con el enano que tambien va la guarde de al lado ,nos vamos pa casa a sufrir en silencio el calor hasta las 18 y pa la placeta de nuestro barrio ,yo ahora tengo horario reducido de 8¨a 12.30 es fantastico pero voy muy cansada
estamos contando los dias que faltan para agosto aunque con los dos todo el dia aunque estemos en el pueblo ...pues descansar lo q se dice descansar pues na de na :))
Y tu q tal? te lo has montado

Petonets sense gluten

Vanesuky ha dit...

Que bo, quina aportació més deliciosa!!!!
Jo no vaig tenir temps per fer-ne cap, amés vaig estar més d'un mes sense internet!!

Un petonet sense gluten.